Aknai Tamás

PROGRAMMŰVÉSZET

…Van, ami Fejős Miklós esetében is származtatható a “korszellemből” vagy divatokból, és több minden van, ami nem. Fejős Eddigi tevékenysége sem lehetett mentes a vizuális-festői nyelv legújabb kori fordulatainak befolyásától. Nyilvánvalóan jelenlévő erős hatásként kell számolnia neki is a fotó-alapú mediális kultúra jelenlétével, amelynek egy részét öntudatlanul használja, mint minden kortársa. De a művészet lehetséges pozícióját, lehetséges hatásrendszerét, a művész mibenlétének dilemmáit felvető érzékenység éppúgy alaprétege ennek a tevékenységnek, mint a természettel találkozás elsődleges élménye. A természet jelenlétébe persze esetében már javasolt belefoglalni azt a szociális és kulturális valóságot is, amit az ember és közösségei máig maguk köré telepítettek…

Part

1999 · 95 × 145, olaj · vászon

Hegy

2000 · 95 × 145, olaj · vászon

Tűz

2000 · 130 × 195 · vegyes technika

Fülke

2001 · 120 × 170 · vegyes technika, farost

Bóni-fok

2002 · 95 × 145, olaj · vászon

Hajnalpír I-II.

2007 · 200 × 600, olaj · vászon

Hajnalpír II.

2007 · 200 × 600, olaj · vászon

T.L. arcképe

2009 · 200 × 200, olaj · vászon

Odin

2005 · 125 × 185 cm · akri, farost

Vadszőlő II.

2010 · 200 × 200, olaj · vászon

Végjáték

2008 · számítógépes grafika

Lisztkugel

2010 · számítógépes grafika

Colourado

2014 · számítógépes grafika

Hommage à Gellér B. István I.

2019 ·  × , akril · vászon

Hommage à Gellér B. István II.

2019 ·  × , akril · vászon

Hommage à Gellér B. István III.

2019 ·  × , akril · vászon

Hommage à Gellér B. István IV.

2019 ·  × , akril · vászon